خانما اسم دخترونه جدید میگین هیچ اسمی به دلم نمیشینه

۱۴ پاسخ

من اگه بچم دختر بود میخواستم بزارم یاسمن
خیلییی دوسش دارمممم

خب چه معیاری داری؟ اسم دختر قشنگ زیاده
ستیلا - ستیا
نلا - نیلا
نور
رز - راز
آوینا
و….
چه مدلی دوست داری خودت؟ یه معیار داشته باش با اون دنبال اسما بگرد وگرنه اسم خیلی زیاده.

من خودم اسم دخترم روناهی هستش هم فراوانیش کمه هم معنی قشنگی داره ب معنی روشن و تابناک هستش
اسم نیل رو هم خیلی دوس دارم

من میخوام بذارم رز هم اصیل ایرانیه هم کوتاه شیکه

یه اسمی بذار ک حس خوب بده و با اصالت باشه
کسی نپرسه معنیش چیه!

آدلیا (معروف در زیبایی). دل آرا

دلانا، لنا

من اگه بچم دختر بود میخواستم یاس بذارم

اسمهای جدید واقعا فراوانیشون زیاد شده دیگ

آلا
نورا
دلوین

من این دخترم گذاشتم مهوا

ارغوان

ماهلین

روناک🍒

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنساوداداشی مامان پرنساوداداشی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حنظله، اهورا💙 مامان حنظله، اهورا💙 هفته سی‌ودوم بارداری