۴ پاسخ

بله عزیزم من همیشه به سوپش اضافه میکنم

هیچگونه ادویه نزن کمی نمک بزن ربم خییلی کم در حد نارنجی شدن سوپ

بله میشه از اونم استفاده کرد مخصوصا اگه به پروتئین گاوی حساسیت داره جای عصاره گاو از اون استفاده میکنن

من ۱ روز درمیون با پای مرغ با سوپ میپزم خیلی دوس داره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی