مامانا هیچ علائمی نیست بفهمیم بخیه های داخل (سزارین)خوب شدن یا ن

۵ پاسخ

من هنوز لکه بینی دارم شما تمام شد خونریزیتون؟

من اوایل همش میترسیدم از هم باز بشن🤕😂

دوماه بعدشم نمیفهمی خوب شدی یانه ازبس پیچیدس😂😂من هنوزم نمیدونم خوب شدن یانه بعضی وقتادردمیکنه عفونت ایناندارم ولی اون دردهست

سوال منم هست سزارینی بودم

نمی‌دونم.

سوال های مرتبط

مامان صدرا کسرا 😍♥️ مامان صدرا کسرا 😍♥️ ۸ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان ماهانی🌛🌜 مامان ماهانی🌛🌜 ۳ ماهگی