۵ پاسخ

شربت اهن هموزوم پلاس

والا اول باید آزمایش بده بچه ات گلی الکی نمیشه مکمل داد مثلا من کمبود آهن داشت دوباره مکمل آهن دارم میدمش ولی معمولا پسرا کمبود آهن توشون کمتره نمیشه همینجوری بدی ضرر داره بشدت

نظر دکترشو بپرس عزیزم
شاید این فقط تصور شما باشه که قد و وزن کمه... اگه هم واقعا همین باشه بهتره دکتر تشخیص بده و دارو بده...
منم فکر میکردم وزن دخترم پایینه ولی دو سالگی دکتر گفت هم قد هم وزن خیلی هم خوبه دیگه مولتی نیاز نیست اگه همه چی میخوره... خداروشکر دخترم بدغذا نیست و از همه چی میخوره واسه همین منم مولتی نمیدم

من هیچ قطره یا مکملی نمیدم درعوض ترجیح میدم مواد غذایی رو کامل بدم بهش، از میوه و سبزی گرفته تا پروتئین و فیبر....
به نظرم اینا بهتر از مواد شیمیایی و داروئه

سوال منم هس چون دیگه قطره اهن و مولتی نمیخوره

سوال های مرتبط