۲ پاسخ

بعضی شهرها دارن دز یادآور میزنن برای بچه های ۲ تا ۶ سال
واکسن بی عارضه ای هستن بچه تب نمیکنه درد هم نداره روی دست راستش تزریق میشه

قبلا زدخ فکر کنم تو یک سالگی

سوال های مرتبط

مامان عشق 


مانا مامان عشق مانا ۱ سالگی
مامان 👶💙علیرضا 💙👶 مامان 👶💙علیرضا 💙👶 ۱ سالگی