کاکائو.
کاکائو شو بااب جوش سرد شده خیلی خوشمزس
کاکائو اونم با شیر
موزی خیلی خوب بود ..
کاکائو هم بد نبود ..
وانیلی مزه.. میداد ..
موزی عالی بود
موزی خوبه
وانیلی هم بد نیست
کاکائو با معده ام نمیسازه
کاکائو
من کاکائو گرفتم خیلی بد بود موزی بهتره
هرچی گرفتی وانیل رو هرگز نگیر بوی زهم میده
موزی.
موزی
توت فرنگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.