۵ پاسخ

نه تا ۷ بار طبیعیه

پسر من تو یه ماهگی بعد هر بار شیر خوردن پی پی میکرد دکتر گفت تو یکی دوماه اول عادی اولش زیاد پی پی‌میکنن تقریبا بعد دو ماه فکر کنم کمتر میشه

تا پنج بار طبیعیه

نه تغذیش خوب باشه بیرون رویم باید داشته باشه دیگه

دختر منم سه بار شکمش کار کرده نمی‌دونم شاید اسهال شدن🤕

سوال های مرتبط