۶ پاسخ

بخیه رو نباید پانسمان کرد باید با شامپو بچه بشوری خشک کنی هوا بخوره

باید پانسمان باز کنی با شامپو بچه بشوری با باد خنک سشوار خشک کنی

روز سوم باید بری حموم اب گرم بگیری روش باز کنی با شامپو بچه بشوری روز در میون که بخیه هات خوب بشن بری بکشی روز دهم پانسمان نمیکنن که

مگه پانسمان میکنن؟!

اصلا نباید پانسمان کرد

پانسمان و وقتی رفتی خونه باز میکنی میری حموم

سوال های مرتبط

مامان نازلی جونم💕🩷 مامان نازلی جونم💕🩷 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی