۱۰ پاسخ

راه برو زیاد

فشار خونت رو چک کن
من بعد سزارین دچار ورم پا شدم بعدش فهمیدم مشکل فشار پیدا کردم با دارو رفع شد البته ان شاالله برا شما چیز مهمی نباشه

راه برو من جوراب هم نپوشیدم از بین رفت

جوراب واریس بپوش

درست اذیت میشی تو خونه راه برو و مایعات تا میتونی بخور

باید راه بزی

جوراب واریس
و اینکه تو خونه راه برو

جوراب واریس بپوش حتما

جوراب واریس بپوش

فک کنم مایعات بخوذی و یمدت باید بگذره

سوال های مرتبط