خانما تاالان ب بچه هاتون بیسکویت مادر دادین؟

۸ پاسخ

من‌میدم چن روزه دخترم دوس داره

بببن مضر نیس ولی ارزش غذایی هم نداره بجاش سرلاک بده

دکتر بهم چفت کارخانه ای بهتره چیزی ندم

اصلا ارزش غذایی نداره و فقط سیرکننده

ندادم ارزش غذایی نداره و فقط قنده ضرر داره

من یکی دوبار که فرصت نکرده بودم چیزی درست کنم دادم بهش ولی دختر من اصلا دوست نداره همون یکی دوبار هم نخورد خداراشکر😅

آره من میدم

میگن ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی