۴ پاسخ

شقاق چیه؟شکلش چجوریه؟

چرب کن
میتونی از کرم های مخصوص شقاق سینه هم استفاده کنی

پماد شقاق سینه بزن

چرب کن و روش پلاستیکی بزار
زود خوب میشع

سوال های مرتبط

مامان فرهان و روهان مامان فرهان و روهان ۱۲ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی