اگر به دکترت گفتی که بارداری و برات نوشته مشکلی نداره دیگه،هرچند که هیچی بی ضرر نیست اما همون عفونت ممکنه بیشتر برای جنین و خودت ضرر داشته باشه.
من خودم حالت تهوع داشتم بهم قرص ضدتهوع که اکثر باردارا میخورن داده بود اما نخوردم با چوب شور و نون جلوشو میگرفتم،
۱۳بدر گلودرد شدید گرفتم دکتر استامینوفن داد با دوز کم،چون قبل ۱۲هفته بودم کمترین دوز رو داد،اونم حتی نخوردم.شلغم و عسل آبلیمو میخوردم تحمل میکردم
واسه نفخ شدید یه قرص جویدنی بهم داد گفت بی ضرره،دایمتیکون ،اونم نخوردم بجاش دو قاشق عرق نعنا تو آب میریزم بعد غذا میخورم.
خلاصه اینارو میشه انجام داد،ینی بپیچونی داروهارو اما عفونت رو نمیشه خواهر،
امیدوارم با یه دوره زودی خوب شی 💐
منم چند روز سبز بود خوب شدم دکترم نرفتم اگه بو خارش سوزش نداری چیزی نیست
کلوتریمازول واسه عفونت قارچی و پنیری شکله!دکترتو عوض کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.