بچه ها کیا آنومالی تاخیری دادن؟
علتش چی بود؟

۲ پاسخ

تکرار کردم
کیست کوروئید بود که خداروشکر برای بار دوم حل شده بود

من رفتم دلیلی نداشت دکترم گف بروچون ۱۸هفته جنین کوچیکه لب شکری اینارودقیق متوجه نمیشن

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو راهی🪺🍼 مامان تو راهی🪺🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هیرمان🩵 مامان هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان دو سربازِ کوچک مامان دو سربازِ کوچک ۱۱ ماهگی