۷ پاسخ

برو بازار اسباب بازیا فک کنم کمتر باشه

برو اسباب بازی فروشی شاید قیمتش مناسب تر باشه

آره گرون‌شدن متاسفانه

آره گرونن من دیروز تو اسباب بازی فروشی بودم دست رو هرچی میذاشتی ۱/۵ ب بالا بود

کدوم شهری؟

نه عزیزم بیرون اینارو قیمت کردم نهایت ۵۰۰تومن
اتفاقا خاستم برای دخترم بخرم فک کردم بیرون گرونه.

خواهر از این عروسک پارچه ای ارزونا بخر اینا معلومه که گرونن

سوال های مرتبط

مونا اسماعیل زاده مونا اسماعیل زاده ۴ سالگی