۵ پاسخ

حداقل ۱۵ حداکثر ۳۰

نهایتش ۶ تا ۸ دقیقه
و من خیلی غصه میخورم که چرا اینقدر کم میخوره و نکنه سیر نشه 🥲

منم خیلی طولانیه واقعا خسته میشم . تازه سیرم نمیشه

تا ول کنه میزارم..هیشوخت خودت ورندار..چون اوایل شیر ابکیه بعدش میشه غذای اصلیش..پوزیشن شیردهیتو جوری کن ک خودتم راحت باشی و احساس خستگی نکنی

معمولا باید ۲۰ تا ۴۰ دقیقه باشن من خسته میشم ی ربع میشه برمیدارم

سوال های مرتبط