حداقل ۱۵ حداکثر ۳۰
نهایتش ۶ تا ۸ دقیقه
و من خیلی غصه میخورم که چرا اینقدر کم میخوره و نکنه سیر نشه 🥲
منم خیلی طولانیه واقعا خسته میشم . تازه سیرم نمیشه
تا ول کنه میزارم..هیشوخت خودت ورندار..چون اوایل شیر ابکیه بعدش میشه غذای اصلیش..پوزیشن شیردهیتو جوری کن ک خودتم راحت باشی و احساس خستگی نکنی
معمولا باید ۲۰ تا ۴۰ دقیقه باشن من خسته میشم ی ربع میشه برمیدارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.