۷ پاسخ

ثمین بخر حاوی اورسین
اوره نداشته باشه چون اگزما رو بدتر میکنه

خیلی خوبه

من هم ثمین میزنم هم ایروکس دوتاشم خیلی خوبن

اره برای اگزما خوبه
کلا هر کرم اوره داری برای حساسیت و اگزما و اینا خوبه

عالیه عالیییییییی من هم نرم کننده شو و هم کرم سوختگی شو؛ همرو استفاده کردم خیلی راضی ام

برای دختر من جواب نداد

من پسرم اگزما داره از این میزنم خیلی خوبه . میتونی برا اگزمای شدید اول مگاکورت بزکی روزی یبار بعد هر روز چن بار از این کرمه بزنی خیلی خوب اثر میکنه

سوال های مرتبط