۱۱ پاسخ

ببرش حموم بشورش شاید پاک بشه

پیسی که یهو اینهمه نمیزنه
اصلا این شکلی نیست

حتما به مواد پماد واکنش نشون داده ، ببرش پیش همون دکتره

اگر اشتباه نکنم پماد هایی ک زدی کورتون داره و باید ی لایه ی خیلی نازک میزدی بعضی جاها زیاد زدی و بعضی جاها رو کم اینطور دو رنگ شده فکر کنم ب مرور زمان بهتر میشه بازم ببرینش دکتر خاطر جمع بشید

پیش همون دکتر حتما ببر بگو چرا اینطور شد.

ببرش حموم و بعد ببر دکتر



کدوم دکتر رفتی اینو‌داد

پوست بچه خیلی حساسه مثل برگ‌گل میمونه هرچیزی نزن بهش
هیدروکورتیزون یا ان ان میزدی

ببرش پیش همون دکتر عزیزم نگران نباش

ببرش حموم یا هم ببرش پیش همون دکتر بردیش

ببر دکتر حتما

پیسی لکش خیلی سفیده بعد رو شکمم نمیزنه معمولا کنار لب کنار چشم و مفصل ها میزنه اول

ببر پیش همون دکتر

سوال های مرتبط