۵ پاسخ

بله من دیر زدم چهار ماهگی هم دیر تر زدم

چهارماهگی آمپول ندار۶ماهگی داره ویک ونیم

نه بین واکسن ها یک ماه فاصله باشه کافیه و میشه درست چهار ماهگی زد

بله دقیقا

اره درسته

سوال های مرتبط