۴ پاسخ

همون ۱۶ خرداد باید بزنی باید دوماه بگذره

من دوماهگی رو ۲۲ روز دیر زدم باید ۳۰ میزدم ۲۲ فروردین زدم الان واکسن ۴ ماهگی گف همون ۳۰ بیا مشکلی نداره ولی ۶ ماگی رو باید ۲۲ روز دیر ببرم

16 دیگ

16 خرداد عزیزم

سوال های مرتبط