۷ پاسخ

خرداد چزا؟۴ماهگی میشه تیر

دوماه کامل باید ازش بگذره همون ۱۶ خرداد

من با یروز تاخیر زدم دوماهگی اما چهار ماهگی گفت سر وقت بیام

هر واکسنو هر زمان زدی ، باید از تاریخ تزریقش ۶۰روز بگذره.از تاریخ تولد حساب نکن عزیزم

تمام واکسن هاش باید با ده روز تاخیر بزنی

۱۶ باید بزنی

۱۶خرداد

سوال های مرتبط