۶ پاسخ

درخواست بده

همون سر موقعه برو برای ۴ماهگی

همون تاریخی که ۲ زدی برن یا یکی دو روز دیرتر

به همون اندازه دیرتر باید بزنی

باید دیرتر بزنید،زودتر برید نمیزنن

باید دو ماه بعد همین واکسن بزنی

سوال های مرتبط

مامان آرتا جانم🦸‍♂️ مامان آرتا جانم🦸‍♂️ ۱۴ ماهگی