۴ پاسخ

ن عزیزم من جنگ شد ده روز بعد زدم

ن عزیزم

نه مشکلی نیست
من ده روز دیر تر زدم چون سرماخورده بود
بقیه واکسن ها رو هم باید ده روز دیر تر بزنم

نه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان آرتا جانم🦸‍♂️ مامان آرتا جانم🦸‍♂️ ۱۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی