واکسن چهار ماهگی رو میشه یکم دیر تر زد.

۷ پاسخ

من ششم باید بزنم دوماهگی رو ولی تعطیلی رسمیه و پنجشنبه و جمعه هم تعطیل هست میوفته شنبه 9 ام
دیگه دست من نیست ولی فکر کنم بشه زد

من واکسن ۴ ماهگی لیانارو پنجم‌میبرمش

اره میشه ولی برای 6 ماهش باید صبر کنی دو ماه کانل بشه
یعنی چهار ماهگی رو 9ام زدی 6ماهکی هم 9ام بزنی

دیر تر تا یه هفته میتونی نگهداری

دیر تر بزنی طوری نیس اما زود تر نباید بزنی

بله مشکلی نداره

؟؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آرتا جانم🦸‍♂️ مامان آرتا جانم🦸‍♂️ ۱۴ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۶ ماهگی