من ششم باید بزنم دوماهگی رو ولی تعطیلی رسمیه و پنجشنبه و جمعه هم تعطیل هست میوفته شنبه 9 ام
دیگه دست من نیست ولی فکر کنم بشه زد
من واکسن ۴ ماهگی لیانارو پنجممیبرمش
اره میشه ولی برای 6 ماهش باید صبر کنی دو ماه کانل بشه
یعنی چهار ماهگی رو 9ام زدی 6ماهکی هم 9ام بزنی
دیر تر تا یه هفته میتونی نگهداری
دیر تر بزنی طوری نیس اما زود تر نباید بزنی
بله مشکلی نداره
؟؟؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.