۵ پاسخ

15خرداد چون دقیقا منم 15فرودین واکسن دوماهگی زدم پرسیدم گفتن اون موقع بیار

باید۶۰روز از واکسن دوماهگیش بگذره

باید از بهداشت بپرسی اما فک کنم اردیبهشت باید بزنی

به من گفتن واکسن ۴ماهگی بر اساس تاریخ تولدش باید بزنی

۱۵ خرداد

سوال های مرتبط