۶ پاسخ

۱۵ خرداد
زودتر نمیزنن ولی دیرتر‌میزنن

۱۵ خرداد

منم ۸ روز با تاخیر زدم گفت واکسن ۴ ماهگیشو چن روز از ۴ ماهگیش گذشت بیارش

من دو سه روز دیر بردم واکسن دوماهگی رو گفت یادت باشه برای چهارماهگی هم اینجور بیار

۱۵خرداد

از بهداشت بپرس

سوال های مرتبط