۶ پاسخ

من 2 ماهگی رو با 4 روز تاخیر زدم زنگ زدم بهداشت نپرسید کی به دنیا اومده گفت واکسن 2 ماهگی کی زد با اون محاسبه کرد

باید ۱۵خرداد بزنید چون من دخترم رو واسه واکسن دوماهگیش یک روز زودتر بردم قبول نکردن گفتن این بازه زمانی۶۰روزه باید کامل بشه تا واکسن بعدی رو بزنن

منم پسرم باید ۳۰م میزد ولی تعطیلات بود ۸م زدیم بهداشت گفت واکسن بعدیش هم باید ۸م باشه

سلام همون 27م
بازم زنگ بزن بهداشت

بهتره از دکتر یا بهداشت بپرسی منم برام سوال شد تو این موقعیت چجوری باید بشه
پسر منم ۲۶ دی دنیا اومده 😅

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️


رژیم از شنبه شروع میشه🌪️

@melodi780

سوال های مرتبط