۱ پاسخ

ن عزیزم اشکال نداره منم ۶اردیبهشت زدم باید ۶تیر بزنم ولی اوضاع ماه محرم بهداشت گفتم ممکن تعطیل باشیم چند روز بعدش بیارش

سوال های مرتبط