۳ پاسخ

آخی بچه هامون همسنن😅😅

ن همون ۱۴ باید بزنی

نه عزیزم۱۴ ب بعد منم باید ۱۱م میزدم ۱۴م بردمش الان۱۴م بهداشت تعطیله۱۶میبرمش
بین واکسنا ۶۰روز باید بگذره

سوال های مرتبط