خانما میشه بگید تو ساک خودم چی بزارم

۳ پاسخ

کمپود انجیر و گلابی هم حتما بردار که تا شکم مادر کار نکنه مرخص نمیکنن و همینا رو هم میتونی فقط بخوری

لباس برای برگشتت از بیمارستان
شورت نخی و شورتکس ب اندازه کافی پد برای خونریزیت شارژر مدارک خودت و همسرت مثل شناسنامه کارت ملی
اگه لباس برا عکاسی میخوای ببری لباس
کرم مرطوب کننده و تینت لب اینا ک صورتت بی روح نباشه وقت ملاقات
دیگه فلاسک چای لیوان قاشق چنگال پیشدستی نبات چای مغزیجات خرما و این جور چیزام ک بردار همراهت

https://rubika.ir/joing/BAHHIBCHG0OLPLCHTQNKRVKAGSVTTHYE
لینک گروه مادران باردار توی روبیکاس ، ممنون میشم مارو همراهی کنی 🥹♥️،

سوال های مرتبط

مامان kayan مامان kayan هفته چهلم بارداری
مامان مهوا 😍 مامان مهوا 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان یارا 🤍دریا مامان یارا 🤍دریا ۱۲ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان اصلان مامان اصلان روزهای ابتدایی تولد