نه عزیزم
حتما برو دکتر احتمالا شیر مونده تو سینه ات عفونت کرده
واسه ات سونو سینه مینویسه
حتما حتما پیگیری کن خدای نکرده عفونت نزنه به غدد لنفاوی زیر بغلت
منظورم سینه تو بدوش
عزیزم ببین بعد شیر گرفتن باید سینه هاتو خب بپوشی تا شیرت تو سینت نمونه و باعث درد نشه خب بدوشش خالی بشه منم دوشیدم هر موقع که درد ناک میشد میدوشیدم دردش گم میشد
برو ی چکاب عزیزم
من که اینجوری نشده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.