۲ پاسخ

اگه بعضی وقتا اینطور میشه بخاطر اینه هم زیاد خورده هم عاروقشو نگرفتی
ولی اگه زیاد و جهشیه رفلاکسه

رفلاکس داره احتمالا

سوال های مرتبط

مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی
مامان آرین آریا آیلا مامان آرین آریا آیلا ۴ سالگی