عالیه عالی من پسرم از چهار ماه شورتی بستم خیلی راحته بچه باهاش
آها راستی از علی پناهی بگیر از همه جا ارزون تر میده نسبتاً
اره خیلی خوبه من تادوماه پیش شورتی میگرفتم دیگه پسرموازپوشک گرفتم .از علی پناهی بگیر
من که خیلی راضیم از هر نظر
من از 10 ماهگی شورتی خریدم چون پسرم نمیذاشت پوشک کنم بزور باید میگزفتمش سریع پاش میکردم ...
راضی بودم نه بو میداد نه آویزون میشد نه نم پس میداد
فقط باید یه سایز بزرگتراز پوشک چسبی بخری چون کشش هاش محکمه اذیتشون میکنه
عالیه
عالیه
قیمتاشون و تعدادشونم همینه یا فرق داره میخوای مارکشو عوض کنی یا اونم مولفیکس داره
منکه راصی نبودم
من که خیلی راضیم
واسه یکسال به بالا که میتونن خوب سر پا وایسن خوبه
من خیلی راضی ام
اوایل یکم قرمز کرد در حد چندروز بعد دیدم راحته باهاش دیگ از ۷ماهگی شورتی گرفتم
مثلا ی سایز بزرگتر بگیر اگ چسبی ۵شورتی ۶بگیر راحت باشه
من راضی ام
خیلی خوبه،
منکه راضیم کشی هست راحته دیگه تاکردن جلوی پوشک اذیتش نمیده صاف میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.