۵ پاسخ

منكه رد دادم قشنگ عصبي بودن ميزنه ب فكم درد فك گرفتم

دندون آسیا در نمیارع وسر منم همینه دندونشه

دختر منم فقط بهونه نق نق سرما خورده لج میکنه سرش میکوبه زمین

دختر من انقد جیغ میز نه خودم و همسرم و روانی کرده نمی‌دونم چکارکنم از دستش

دختر منم خیلی جیغ می نه میگن بخاطر دندونه

سوال های مرتبط