۸ پاسخ

تنها نیستی من چند ماه میگذره نمیشم میرم قرص میخورم دوباره میشم دوباره نمیشم دوباره قرص خستم خسته تازه پری نشی چاقم میشی 🥴🥴🥱

بپز عزیزم

پیاز قرمز بپز با آبش بخور باز میشه

عروس پشت پرده بگیر ...هر عطاری نمیده فقط

منم ۲۰روزه عقب انداختم باردارم نیستم دلدردوکمردردم دارم نمیشم چراااا

وای منم یک ماهه تاریخم عقب افتاده
برای اولین بار
امپول زدم
سه روزه گذشته
هنو نشدم
دیگ علایمم دارم
دبگ منتظرم

من وقتی پریود نمیشم عرق فراسیون میخورم،قاعده اوره

دمنوش اویشن بخور

سوال های مرتبط