عالیه
چرا الکی دنبال مشکلی
اوخیی چه نازه ماشاالله 😍
دختر من تو ۴ماهگی ۵۷۰۰بود.
بنظرم وزن فسقلیتون خوبه.
همه بچه ها که یکسان نیستند بعضی ها چاقن بعضیا لاغر و ریزه میزه.
همین که سالم و سرحاله نگرانی نداره
از چهار به بعد نهایت ماهی نیم کیلو اضافه میکنن
تو این سن ی استپ وزنی میکنن
دختر من چهارماهگی ۶۲۰۰ بود الانم نبردمش هنوز چکاب فک کنم خوب باشه وزنش چون دختر منم دکتر گفت خوبه
خیلیم خوبه پسر من ۵۹۰۰هست چهارماهشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.