اره من میدم خیلی هم خوبه
من واسه بالا آوردن زیاد میدم خوب میشه
پیامشو بخونید اینه من بعد از این باهاش تلفنی هم حرف زدم،دیگه بخاطر همین من قطعش کردم همدومپریدون هم کیدیزول رو گفت یک هفته قطع کن اگه. دیدی داره شدید میشه داروهایی که نوشته رو مصرف کنم
من دادم و خوب بود،ولی بردم. یه دکتر دیگه گفت خیلی داروی بدیه و خطرناکه من یک ماه میدادم بعد که اون دکتره بهم گفت خطرناکه با دکتر مقدادی تهران ویزیت متنی و تلفنی انلاین شدم اونم گفت نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.