۴ پاسخ

اره من میدم خیلی هم خوبه

من واسه بالا آوردن زیاد میدم خوب میشه

پیامشو بخونید اینه من بعد از این باهاش تلفنی هم حرف زدم،دیگه بخاطر همین من قطعش کردم هم‌دومپریدون هم کیدیزول رو گفت یک هفته قطع کن اگه. دیدی داره شدید میشه داروهایی که نوشته رو مصرف کنم

تصویر

من دادم و خوب بود،ولی بردم. یه دکتر دیگه گفت خیلی داروی بدیه و خطرناکه من یک ماه میدادم بعد که اون دکتره بهم گفت خطرناکه با دکتر مقدادی تهران ویزیت متنی و تلفنی انلاین شدم اونم گفت نده

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی