این شربت اشتها اوره؟کسی تجربه داشته؟

تصویر
۲ پاسخ

اره برا اشتها هم خوبه چه مقدار تجویز شده؟

بله مولتی ویتامین همراه بازینک هست

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی ۱۱ ماهگی
مامان فینگیلی مامان فینگیلی ۱ سالگی