از چند هفته باید ماما گرفت؟

تصویر
۵ پاسخ

سوال منم هستتتت

سلام
چون دیدم شما هم مثل من پیگیر هستین برای گرفتن ماما گفتم بهتون بگم. من با یه ماما صحبت کردم با بیمارستان های مختلفی قرارداد داشتن و بنظرم کلينيک خوبی بود.(تلفنی صحبت کردم حضوری‌نرفتم)

۳۱هفته

من از اول تحت نظر ماما بودم واسه زایمانمم قراره بیاد ماماهمراهم میخوام بگیرم

من از ۲۵ هفته گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی