سوال منم هستتتت
سلام
چون دیدم شما هم مثل من پیگیر هستین برای گرفتن ماما گفتم بهتون بگم. من با یه ماما صحبت کردم با بیمارستان های مختلفی قرارداد داشتن و بنظرم کلينيک خوبی بود.(تلفنی صحبت کردم حضورینرفتم)
۳۱هفته
من از اول تحت نظر ماما بودم واسه زایمانمم قراره بیاد ماماهمراهم میخوام بگیرم
من از ۲۵ هفته گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.