۶ پاسخ

تو بیمارستان معاینه کردن چیزی نگفتن؟؟؟؟

به نظرم زود تر ببر دکتر
بدنش کم آب نشه

زود ببر دکتر

بنظر طبیعی نمیاد ،دکتر ببرینش

الهی از اول ک دنیا اومد اینجوری بود یا تازه اینجوری شده ؟؟؟
حتما غروبی ببرش دکتر اطفال ببینتش

ببرش دکتر حتما

سوال های مرتبط

مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هشتم بارداری
مامان به زیما🫧🤍 مامان به زیما🫧🤍 ۱۳ ماهگی