وای خدایا منم عقب انداختم فردا تست میزنم ببینم چی میشه.فقط نگران اینم سزارین بودم و شکمم یه بار شکافت کامل.
میترسم الان باردار باشم مشکلی واسه شکمم پیش بیاد
به من بگو سزارین نبودی مگه؟زیر دوسال دوباره سزارین میشه؟😅😁
یا خداااااااااا😁😁😁😁😁😁
چقد خوبه که علاقه داری
من ۵ سال از ازدواجم میگذشت
شوهرم که از بس گفت بچه محلش نذاشتم دیگه گفت هر جور خودت میخوای
ولی از بس همه بهم گفتن بچه بذار ،تصمیم گرفتم
سزارین بودین یا طبیعی؟😐
خیلی بامزه ای از جواب دادن خندم گرفت اینکه خیلی خوشحالی😂😂😍🥰
وااای عزیزم مبارکت باشه 😍🥰
من دیروز تست زدم خداروشکر منفی بود 😂
وایییی
من دارم میگم دیگه گ … بخورم همین یکی برا هفت پشتم بسه بعضی روزا میشینم گریه میکنم
خیلی خوشحال ها ایشالا یه سه قلو نصیبت شه
مبارک باشه چطوری جلوگیری داشتی ؟
الکییی
خوبه کحاملگی راحتی داشتی
ماکاز همون اول جفتپایین تا ۹ ماه شیاف لکه بینی و اکو قلب و آزمایش ژنتیک و این چیزا تا آخرش استرس داشتیم😂😣
مبااارکه
خوشحالیییی؟؟؟😬😂😍
سرارین بودید یا طبیعی؟
وایییی خدا بهت صبر بده
مبارکه گلم
واقعا 22سالته؟
خدا خیرت بده چقدر خوشحالم کردی که دیدم از این نعمت خدایی راضی بودی ان شاءالله قدمش پرکت برکت باشه ان شاءالله همه مادرا مثل شما باشن
خوشبحالت منم دوست داشتم باردار بشم تفاوت سنیشون کم باشه ولی الان کار دارم باید معدمو درمان کنم و دندونامو درست😅
مبارک باشه عزیزم میشه بگید جلوگیریت چی بود قرص ؟ چه قرصی ؟ واینه شاید مرتب نخوردی اینطور شدی
بسم اللههههههه من کی پریود میشممم پ🤕🤕😭
یا خود خدا😂
خدا انشالله بهت قوت و حوصله و صبر زیاد بده تا بتونی به بچه هات برسی
یا خود خدای متعال🫠🫠 قدمش پربرکت و روزی
مبارک باشه😬حالا که بارداری دعا کن من اصلا باردار نشم😂
وایی باز ۹ ماه حاملگی خدا بهت صبر بده 😩
پارسال خودم یادم افتاد
امیررضا ۴ ماهه یود فهمیدم باردارم😅
وای
ابلفضللللللللللل
راستش تنها چیزیه ک میتونم بگم 😂
ینی چی بتا چیه
جدی میگی؟
جلوگیریت چه قرصی بود؟!
چند روز عقب افتادگی
چطور می خنذی آخه😄
مبارکه😅😅
جلوگیریت چجوری بوده
نههههه😑من چند روز دیگه نوبت پریودیمه الان استرس دارم که نکنه پریود نشم
مبارکه 😍😍😍😍😍
اومدنش تو زندگیت مبارکه🤣🤣🤣🤣
چشمت روشن😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.