میخوام امروز برم ساک بچه بگیرم کریر مشکی نمیدونم چی بگیرم ؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم من کریر چون زیاد استفاده نمیشه مارک دلیجان مدل هیرو خریدم هم قیمتش مناسب بود هم توی ایرانی ها جنسش خوب بود

تصویر

جنسی که خوبه از صد فرسخی داد میزنه که من خوبم.

برند کیدیلو خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیام 🩵 مامان لیام 🩵 ۶ ماهگی