خانما چطوره تروییدم مشکل داره درسته؟؟؟؟؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

تیروئید پرکار دارین دارو بهتون ندادن

خوبه دیگه ازمایشگاه زده ۳دهم برا تو ۷دهم

در حالت عادی خوبه ولی چون بارداری ممکنه پرکار تفسیر شه
با پزشک مشورت کن

عزیزم مشکلی ندارن کنترل شده اس

فکر کنم بالاست پرکارع باید عدد تیرویید زیر چهار باشه

خوبه عزیزم

پرکاره بله

خوبه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری
مهتاب مهتاب قصد بارداری