۶ پاسخ

من همیت جوری شدم لووکسین بهت میدن درست میشه خیلی شایع هست تو بارداری

حتما برو دکتر متخصص غدد اون راهنماییت می‌کنه

حتمن برو که دوز قرصت را تغییر بده

زودبایدقرص شروع کنی بروپیش دکترت

سلام عزیزم منم تیروئیدم ۱ و خورده بود و داشتم لیوتیروکسین ۱۰۰ میخوردم. تو ازمایش قند عددش رفت رو ۵ و دکتر دوز لیوتیروکسینو ۳ روز در هفته ۱۵۰ کرد.
بری دکتر دوز داروتو عوض میکنه درست میشه نگران نباش. فقط سریع برو

اره باید ناشتا قرص بخوری کم کاری برا بچه ضرر داره حتما بخور هرچی سریع تر

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان پسته پسر 👶 مامان پسته پسر 👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مهتاب مهتاب قصد بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری