عزیزم ایشون دکترمنم هستن،، من سال جدیدنرفتم فعلا ولی دوستام رفتن باسونو ۱۵۰۰میشع
عه چه خوب یکی میگفت هر کدومش ۱۵۰۰ 😐
راضی بودی ازش گفت چیکار کنی ؟
گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات بفرستم
@Nanaeii17
راستی البته با سونو شد ۱۵۴٠🤧😂
دکترش خوبه عزیزم ؟چقدرگرونه
من که پیش امینی میرم ویزیتش 550
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.