۵ پاسخ

عزیزم ایشون دکترمنم هستن،، من سال جدیدنرفتم فعلا ولی دوستام رفتن باسونو ۱۵۰۰میشع

عه چه خوب یکی میگفت هر کدومش ۱۵۰۰ 😐
راضی بودی ازش گفت چیکار کنی ؟

گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات بفرستم
@Nanaeii17

راستی البته با سونو شد ۱۵۴٠🤧😂

دکترش خوبه عزیزم ؟چقدرگرونه
من که پیش امینی میرم ویزیتش 550

سوال های مرتبط