۱ پاسخ

منم تیروئید دارم
قرص مصرف میکنم از اول هفته ای دوتا میخوردم چند هفته نخوردم بیشتر شد الان هفته ای سه تا میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد