من چندشب پیش بستری شدم میلاد ؛ هم اخلاقشون هم رسیدگیشون هم نظافت و تمیزیشون خیلی خوب بود ...نمیدونم چرا انقدر جدیدا بد میگن ...
اگ میخای بری خصوصی برو بیمارستان رز خلوته رسیدگیشم خوبه تمیزم هست پرسنلش هم همشون خوش اخلاق بودن
من وقتی میخواستم زایمان کنم رفتم میلاد دیدم پرستارش خندید بهم گف هرچقدر پول بدی آش میخوری بخش vipاگه باشی رسیدگی عالیه.
بعد رفتمnicu ببینم ی مامان اونجا بود گفت دستگاه که گذاشتن بچه دربیارن سرش زیاد فشار داد بستری بود یه مامانم بود سزارین کرده بود گف موقع زایمان استخوان ترقوه بچه شکوندن من اینا دیدم ترسیدم برم
من میخوام میلاد زایمان کنم
من اصلا از محيطش خوشم نيمد آرامش نداشت ولى اتاقاش واقعا خوبن
من تصميم گرفتم برم خانواده و واقعااااااااا راضى بودم
مگر اینکه طبیعی باشه زایمانت چندان فرقی نمیکنه کجا بری چون کار اصلی بعهده خودت و دکترته ولی اگه برای عمل و سزارینی اصلااااااااا
مگر اینکه کسی از جونش سیر شده باشه بره میلاد😐😐😐
من میلاد بودم رسیدگیش خوب بود محیطشم تمیز بود
راضی بودم
حالا خیلی زوده ب زایمان فکر کنی ولی من دکترم مهرگان و میلاد بود همه گفتن نرو میلاد پرسنلش بدن
رفتم مهرگان و راضیم بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.