ماست پرو بیوتیک بده
حتما حتما حتمااااااا نبات رو بذارید ذوب بشه کاراملی رنک بشه بهش یک لیوان یا یک فنجان عرق نعنا خالص اضافه کنید همش بزنید حل بشه سرد شد بخورید عالیهههههه خوبه خوب میشید
من گرفتم رفتم اون دنیا برگشتم💔
منوشوهرم گرفتیم سه روزه خوب شدیم ولی اون سه روز پدرموووون درومد مردیمو زنده شدیم
سیر ماست با کته بخورید سیر زیاد ویروس و از تو معده میکشه حتما بخورید
ما فروردین ماه گرفتیم یعنی من و بچم پدرمون دراومد بچم آب شد خدا اونروز هیچوقت نیاره بدترین مریضی بود بچم گرفت یکهفته بچم خلط و گلودرد بادنبود سرفه کنه زور میزد بالا میاورد نمیدونید من چی کشیدم دوهفته طول كشيد از دیروز نمیدونم برای چیه گلودرد و خلط گرفتم😫😫😫
اره ما گرفتیم ۱۰ روزه انگار دوباره برمیگرده .یروز بهتریم یروز بدتر
علائمش چیه؟من ۲ روزه ب شدت معده درد دارم حتی ابم میخورم میمیرم از دل درد حالت تهوع و بیرونی روی ام دارم شما چیه علائمتون؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.