به پوره سیب زمینی باید کره بزنم؟؟؟ یا خالی بدم؟؟؟

۴ پاسخ

اره بزن هم تعمش بهتر میشه هم برا وزن خوبه

من میزنم

اره حتما کره بزن اگه شیرم بریزی با شیر پخته بشه نرمتر و خوشمزه تر میشه

کره بزن که یبوست نشه

سوال های مرتبط

مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری