۵ پاسخ

اگه زیاد اذیت میشی قرص مفنامیک اسید بخور و یه مقدار شیر بذار بجوشه و یه دونه تخم مرغ بشکن بریز توش و کامل بخورش خونتو بند میاره

منم دقیقا بعد ۵۵روز پریود شدم خیلیم شدید بود بهدی که نیم ساعت یکبار باید میرفتم دستشویی زایمانمم سزارین بود ولی ازروزی که زایمان کردم تا چهل روز فقط لکه بینی بود بعد ۵۵روز شدید پریود شدم وشیش روز خونریزی داشتم بعد اون قطع شد

حتما برو دکتر چک بشی چون اگه بقایای جفت باشه خونریزی داری

من هنوز پریود نشدم

برای منم شدید بود ولی آنقدر نه و قطع نشد تا رفتم دکتر دارو گرفتم خوردم

سوال های مرتبط