خدا خیرت بده عزیزم من دختر ندارم اگر داشتم قطعا دوتا براش میگرفتم .باور کن اینا زیره یکو نیم دوتومن نیستن.خدا بهت برکت بده عزیزم خیلی ام خاصو خوشگلن
سلام خودتون میفروشید قیمت چنده
سایت هم داری؟
من دوتا دختر دارم نه ماه و پنج سال چی دارید براشون؟
مگه هنوز کسی به محرم اعتقاد داره؟
چطوری سفارش بدم برای دختر ده ساله و هست ساله
سلام برای 5 سال دارین؟
این دوتا مدل پایینی مون
قیمت شون699ت
اون بالایی هم 899ت
عزیزانی که واسه محرم دنبال لباس قشنگ دخترونه میگردن
اونم تو این گرونی با قیمت کاملا اقتصادی
من اینجام تا با بهترین مدل ها وبا کیفیت ترین جنس ها بهت چند مدل معرفی کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.